Tuesday, August 23, 2011

Lavender gaya inggeriskah?????

Assalamualaikum......
Bila ada lavender jer gaya inggeris, bila gaya inggeris jer lavender,Betul ke??????hehe.Yang penting aku rasa ialah bila hati dah suka kan.Inilah hasil lawatan ke kk home cuti nuzul Quran baru ni, walaupun puas kena perli dengan babah yang asyik kata ummi nih tido kat sini pun takpe dia............huhu. Bagi aku misi berjaya. hehe.Misilah sangat......
Memang berbaloi2 sebab banyak offer hingga 50 %, dapatlah aku merembat bunga lavender nih 6 batang beserta pasu yang separuh harga.Tapi tulah, takde pilihan sangat aku rasa ramai dah menshoppink kut, so yang tinggal tu jelah.huhu.

Lagi teruja bila hasrat yang dah berkurun lamanya untuk menyambar rak dinding berwarna putih berbunga rose separuh harga akhirnya tercapai sudaaaaaa dan sebab ada kad ahli dapat kurang lagi tuh, best2!!!!!!!!Nantilah....Ada masa aku tepek gambar yer, itupun kalau rajin huhu.

4 comments:

Neeza.Areef said...

salam kt atie..klu sy x kesah asal bunga..hehe

atie said...

wassalam neeza, tulah sebab tu kaktie pun asal suka jer

Unknown said...

kaktie, lavender tu pun dpt 50% ke? frb dah rugi la cmni

atie said...

lavender tu tak dapt 50% la frb,....huhu