Thursday, July 28, 2011

Basikal Fixie...

Assalamualaikum........
Ikut trend la sangat kan, basikal fixie ni asyik menjadi bualan budak-budak lelaki jer sekarang nih kan, termasuklah hero kat rumah nih.Tambahan pulak bila kawan dia yang kat sebelah rumah ni pun baru beli....Haih!!!!lagilah berkobar-kobar.haha.

Mula-mula tu sibuk memujuk ummi....bila dah agak2 tak berapa dilayan baru berhasrat nak mengumpul duit. Ok2 ummi nak tengok yer....

Mahal tul harga basikal nih, dan ummi pulak bukanlah orang yang senang2 jer nak beli apa yang anak-anak nak......Maklumlah mahallah basikal nih, ko bayangkanlah nak beli 3......huhu. Tak ke rabak poket namanya..............

*Gambar kredit to MR Google...

2 comments:

zures said...

Dah timbul balik dah trend basikal ni kan. Dulu tenggelam sekejap...memang cantik pun basikal tu...

Irfa said...

hai..singgah sini masa gugel psl basikal fixie.lawa basikal ni.hero saya kat umah pun tengah membodek nak beli sebijik.tapi harganya..aduhai rabak poket