Sunday, November 1, 2015

Cerita semalam kepada semalam semalam lagi.......krik....krikkk

Assalam semua...

Tetiba hari mengupdate blog sedunia.... tapi kan cam terkial2 jer nak menyusun ayat nih haha. Mungkinkah???Bilakah?????Dimanakah????????
Cerita alkisahnya dah lama.....cuti sekolah bulan 9 katanya tapi cam 2 bulan lepas tu ko rajin pun aci jer. Blog sendiri cerita sendiri syok sendiri (wakaka) apa ade kesah kan. Pengalaman pertama bagi anak dara sorang nih berkunjung ke Pantai Batu Feringgi,Penang. Macam asyik pulak dak qica ni tengok laut. Ammar biasalah aktiviti tersendiri. Tak peduli sapa dah dia.....


Ini pulak abang ayie dan qica...... apa yang qica tunjuk tu sayangggg....


Sempat jugaklah mandi kolam satu round walaupun mulanya agak takut2 qica. Bila abang Ammar g jauh jer dia nangis. Hishhhh la.....Ammar pun bukannya reti nak main dengan adik....tak salah dia jugak. Manalah best main kat kolam budak kecik....dahlah sempit...hihi


Keesokan harinya berkesempatan melawat bukit Bendera. Yang lawaknya tu pulak g waze ke bukit bendera jadi penunjuk arah ke bukit benderalah kan. haha. Terkejut gaklah jaga tu tengok kereta kami ni nak naik bukit bendera..Berlari keluar dia.....lurus bendul mengikut kata waze katanya haha. Rupanya carilah stesyen keretapi bukit bendera. Baru batul. Adooooiiiiii..... Apapun...tempat ni dah makin maju....dan cantik diberi nafas baru. Dulu tak macam nih...


Gitulah panjang lebar kan. Misi utama nak menghantar pengantin kaklong ni ha ke kg Penaga, Penang. Menyempatlah jugak berjalan2. Alhamdulillah....Edisi pengantin tapi gambar perantinnya takdelah pulak. Wink.....wink....

No comments: