Saturday, December 17, 2011

Berebut laptop la pulak


Assalamualaikum....
Penuh sawang kah blog ini, tulah kan......bukan nak kata la, bila mood menulis tu takde cerita pun ala sipi-sipi gitu boleh?????? Atau layan mood menulis cam gambar di atas????!!! hua3x. Bukan apa, owner blog tengah sibuk final exam haruslah pelajaran diutamakan. Dan satu lagi masalah nya ialah orang di atas tu asyik diaaaaaaaaaaaaaaa jer, lepas dia, dia lagik. Bengang jer. Tak caya tengok ni
Dan..........ini....
Sudah macam2 gaya dan aksi, ini pun tengah merengek2, Ummi3x, ammar nak guna laptop boleh tak?????Ummi...........cepatlah ummi, ha!!!!! caner2????? boleh sabar tak..................huhu

2 comments:

Asmida said...

hehehhe...budak2 skrg memang kepala IT la kan, k tie. btw As dah jawab soalan k tie pasal tiket GH tu.

atie said...

Kan.....ok2 nanti k.tie tengok yer, TQ as