Saturday, October 3, 2015

Satu proses kehidupan...

Assalam...
Tak pernah share dan bercerita tentang perkembangan terbaru di daerah baru, negeri baru dan sekolah baru. Bukan apa.....mode blogging is slow melow jer. Apapun sesuatu mesti update kan sebagai noted aku la kan.
Alhamdulillah .... walaupun daerah baru katanya tapi bagi suami aku ialah balik asal ke kampungnya. So aku sebagai isteri mengikut kata hatinyalah nih.....Walau bukan kata hati sendiri pun takpelah kira pakej keluarga tersayang jelah.
Panjang pendahuluan walau sebenarnya nak cerita pasal rumah yang telah dibina di negeri kelantan nih. Bakal diduduki tapi tak tahulah bila nak siapnya....Macam tak lama dah. Doakan aku bahagia di sini..... tetiba haha.
Alhamdulillah......rezeki Allah. Moga takde masalah dan segalanya berjalan lancar.

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)