Wednesday, April 14, 2010

Basuh basikal @main air......


Salam semua...
Alamak gambar 18 SG....18 SX.....seksi la pulak........ahaks.Seksi ker???!!! Bagi aku CUUUMEEEEEEL la sangat!!!!!hahahaha.....Puji anak sendiri....Aci tak??????
Suka pulak edit2 gambar camni.........rasa macam zaman dolu kala jer kan.hikhik.

Lagi aktiviti meng edit yer.......ok tak???!!!

Ok2 aku nak cerita pasal Ammar nih sebenarnya. Hari tu Babah bagi dia mandi kat luar, dia pun apalagi best jelah kan, yang kelakarnya tuh boleh pulak dia basuh basikal buruknya ituuuuuuuuu .........................hahaha.Nak tergelak aku tengok. Bersungguh2 jer...............................
Anak siapalah yang rajin sangat nih..........
Apa leh buat, Genetik umminya la kan.......ahak!

2 comments:

[-suziey-] said...

hahaha mmg comel..adeiii...syiok btl si ammar main air yg konon2 nk basuh beskal..ekek:p

atie said...

tulah gaya ajer yang lebih,huhu.Yang pasti menangis2 tak nak naik rumah.