Friday, April 29, 2011

Yahoo mail...

Assalamualaikum....
Pada yang guna FB, macamana dengan email korang. Mesti banyak kan. Email aku adalah berjumlah 14++ . Nama pun facebook mesti segala mak datuk nenek moyang masuk kat dalam tu, tension je tau!!!!!!!!! Ada hati nak padam satu-satu .Kalau aku lantak situlah. Sebab tuh email pun dah jadi beribu-ribu lemon lor.

Tanya suami dia kata boleh padam sepuluh.....sepuluh.Huh!!!!!!!Masih banyak kali kena klik, so aku godek2 aje kat folder yang ada tuh satu......satu. Terjumpalah yang bertulis action dan scroll ke bawah, ada laaaaaaaaaa....select all email. Cepat jer aku klik pastu delete jer semua email tuh dengan sekali klik aje. WAH!!!!!!!!!!Tiba-tiba rasa best.

Mungkin aku jer pun yang tak tahu nih, huhu. Pada yang tak tahu macam aku boleh ikut cara ni yer.............haha.Tetiba lak rasa bijak........bijak.HURM.

*Cuti sampai isnin ni korang balik kampung ke???Bercuti mungkin......Aku?????Exam last paper la pulak sabtu nih.huhuhuhuhhhhhhhhhhhuuuuu

2 comments:

attyfir said...

salam tie..kty email dr fb dah tak masuk kat yahoo.tak ingat apa kty setting..kat fb..tu..

kalau padam email..mmg sekali gus je..senang

[wani_mn] said...

saya bk dua akaun nak asingkan email fb dgn yg lain. bkk akaun gmail.