Tuesday, June 21, 2011

Konvokesyen OUM kali ke 10 2011

Assalamualaikum...
Alhamdulillah, konvo sudah babah. Tahniah!!!!!!Suka sangat aku dapat pergi menemankan babah dengan family.Walaupun tak masuk dalam tapi ok juga sebab disediakan lcd dan boleh sangat nak tengok dengan jelas kat aras atas. Boleh duduk dengan selesa dan santai gitu. Takde masalah pun nak jaga Ammar nih.
Memang rasa terharulah yer masa tengok babah ambil ijazah, haih!!!!Belum tiba giliran sendiri tu. Entahlah macamana nanti kan.Apapun mektie ingat asignment tak siap lagi ok!!!!!!Potong mood sudaaaaaaa....huhu.
Ala ambik gambar pakai henpon murah ajes....huhu. Ada DSLR baru best nih. Apapun layankan ajer orang bergraduasi nih yer....Yang lebih sibuk aku benarnya. Babah tu ikutkan ajer bininya nih, Ha!!!Kat sini babah.......ambik gambar kat situ pulak babah. Kepoh jer kan.hikhik.

Ayie adalah cameraman pada hari tu, so takdelah gambar dia, takpe yie nanti gambar studio siap ada gambar semua yer. Moga Allah permudahkan proses babah sah dapat DG41 nanti. WINK... WINK....Temuduga yer ngeeeeeeee....

4 comments:

Gieyana said...

Tahniah2..:)

FRB said...

wah! excited jg fa tngok.. jd pendorong gak ni.. konvo tu wat kat mana ye kak tie

HASNAH said...

congrat bt suami, tak pa tie kjp ag giliran awak plak!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tahniah utk somi akak..:-)