Friday, June 10, 2011

Selamat Pengantin Baru Kakchik...

Assalamualaikum...
Pengantin baru kita adalah Raja Fitriyani( anak saudara suami ) dengan Amirul dari Ketereh. Gambar semasa nikah serba putih dan purple.Alhamdulillah dengan sekali lafaz sahlah menjadi suami isteri.
Di hari persandingan, serba kuning tuuu....

Pengantin sewaktu bertandang ke rumah pengantin lelaki pulak dengan pakaian serba purple. Sama cantik sama padan. Moga perhubungan berkekalan hingga ke akhir hayat.
Ini pulak coklat hantaran yang direka oleh abang pengantin perempuan.
Gambar kek yang aku tempah. Saje aku pilih yang tak sarat sangat warnanya. Sebab aku nak warna putih suci bersih tuh banyak melatari kek tuh. Simple jer kan.Harap pengantin berpuas hati.

4 comments:

Ummi Ummair said...

kak tie..orang curi gambar coklat tu yer.jgn marah..

penaberkala said...

hoho, raja fitriyani my schoolmate time mrsm dulu
tak sangka, dia orang second yang kawen taun ni
apepun, semoga beliau berbahagia di samping suami

owh,blog auntie dia ke ni?

atie said...

su......ok jer.dah mintak takla namanya curi su

atie said...

penaberkala...Ye betul, itulah orangnya, dan ini adalah auntie dia.