Wednesday, July 6, 2011

Ikan Bakar Sri Tanjung...

Assalamualaikum....
Cerita yang dah basi sebenarnya......Tapi takpelah dah terlanjur ada dalam folder, kita cerita lah jugak. Boleh kan??????Bukan apa , kalau ada member yang terbaca boleh pergi ke restoran sri tanjong nih.Bagi tekak aku ni memang bestlah ikan bakar dia. So sekarang nih takdelah aku asyik duk ulang kat suami teringinlah nak makan ikan bakat kat tanjung lumpur nun.huhu.Kalau mengandung takpelah jugak ada gek yang nak layan.Ini tidak ha!!!!!Mengomel lah ko sorang2.... Ok2, melalutlah pulak...... Ikan yang kat atas tu ialah ikan pari bakar.....
Sotong bakar yang sangat sedap lepas kena serang itu jelah yang tinggal, tak sempat aku nak ambik gambar. Ikan bakar dia memang disalut sambal camtu lah......
Ini biasalah kan...TOMYAM...sedap jugak.
Dan air asam nilah the very superrrrbbb......betul!!!!!!!!Aku rasa sedap tak sedap ikan bakar tuh atas air asam dialah kut.... Apapun warga Bentong selamat mencuba.Restoran tu terletak berhadapan dengan kubur muhibbah tu yer....

4 comments:

atty's said...

terliur lak nengok ikan bakar ..

| SUE | said...

sotong yg tinggal itu pon bisa membuat tekak ku menelan air liur...hehehe..jauh la pulak nak pergi

Anonymous said...

Huhu review yg menarik dan favourate saya juga tiap kali blk bentong.

Anonymous said...

Terima kasih atas sokongan anda.kami di ikan bakar sri tanjong akn terus mmberikan yg terbaik untuk anda.sebarang pertanyaan dan tempahan bole hubungi kami di talian 0127111305 wan