Tuesday, July 5, 2011

Bomba ke polis...

Assalamualaikum...
Macam best jer pulak bila aku tanya budak kelas pra sekolah tentang cita-cita masing-masing.
Aku :Amin dah besar nanti nak jadi apa?
Amin :Bomba
Aku :Kenapa nak jadi bomba?
Amin :Boleh main air.........

Hahahhahaaaaaaa....gelak dalam hati.
Aku :Ukashah pulak nak jadi apa?
Ukashah :Kita nak jadi polis.
Aku :Sebab apa nak jadi polis?
Ukashah : Dengan selambanya menjawab...Kita nak tembak orang.......
Aku :Erkkkk.......huhuhu.

1 comment:

FRB said...

haha seronok gak layan bdak2 ni.. fa dlu penah menyapa bdak pend khas.. "sorg2 je ke?" dia jwb "knp? cikgu nmpk saya ramai ke?" haha geram ada tp nk gelak pun ada.. diam je..