Monday, February 13, 2012

@ Wad kecemasan Hospital Bentong

Assalamualaikum......
Seawal pagi ni aku dan suami bergegas ke Hospital , risau betullah dengan Ammar yang cirit birit tak henti-henti. Walaupun dah dua kali pergi klinik, cuak la jugak. Masuk wad kecemasan masuk air jelah.Kesian jer tengok tangan kecil tu, rasa tak sanggup nak tengok masa tu, yang peliknya Ammarnya relax jer tak menangis langsung. HEBAT! Memang hebat anak ummi....
Dia cuma buat muka selamba camtu jer, lagipun dia tengah tidor masa bawak pergi hospital tu, haih tengok mata tu , CENGKUNG jer kan. Ammar cepatlah sembuh sayang......................

4 comments:

atty's said...

sian ammar,semoga ammar cepat sembuh ye.

Neeza.Areef said...

moga ammar cpt sembuh..mudah2an lps masuk air tu segar skit

ija said...

get well soon ammar..sian kat umi risau

atie said...

atty, neeza, ijah.....Amin, harapnya macam tulah, TQ semua.