Monday, March 8, 2010

Alhamdulillah rezeki untuk memiliki......akhirnya.

Salam semua......
Sajer nak berkongsi berita gembira ini......
Syukur sangat2lah.....akhirnya rezeki untuk memiliki mpv tercapai juga, walau telah beratus2 kali, beribu2 kalinya juga berjuta2 KALI duk fikir.......fikir..........fikir, kuat semangat juga nih..... atau suami aku yang degil nak juga, BELILAH juga walau 6,7 kali duk berulang ke KL lebih sebulan menguruskannya benda2 alah nilah.

Aku bukan apa......kalau bolehnya malas dah nak berhutang, senang terfikir jer nak jalan kemana2pun pergi jer kan.....tapi tulah, bila bilangan anak dah bertambah nih, Ammar pun nanti dah makin besar so.....nak tak nak kenalah beli juga.

Yelah mana nak hadap kerenah 4 hero nih duk kat belakang ketika balik kg......macam2.Bergaduh, menangis......nak boleh ke sampai kampung tuh, mulut aku nih membebel jerlah......Silap2 haribulan ada yang kena panahan jelingan hubby sebab ringan tangan duk membantai anak dia la kan hahhahaa....

So......Pada 5 mac 2010(jumaat) kereta tu pun sampai kedepan rumah.......WTQ 272, Kenapa 272?????!!!!Takdelah sajer nak mengabadikan tarikh lahir sendiri......hehe.So hubby pun ikutkan ajer....

12 comments:

momguess said...

tahniah
hehehhe
mpv yg mane 1 nie
nak tau

DrSam said...

memang satu keperluan bila ahli keluarga bertambah besar (saiz badan:). Tahniah!

Diarihatiku1976 said...

tahniah.. mpv apa ni ekk.. exora, alza, estime, alphard?.. ahahss

De' Sal said...

Salam k tie,selamat balik kampung dengan keta baru,heh heh.....lepas ni tak perlu membebel lagi dah, masuk keta terus lena sampai kat kampung,ha ha ha.......

♥Azie♥ said...

Lamanyer akak atie menyepi..bestnyer dapat MPV...

atie said...

Momguess....Lalalala,,,,hahha....nak tengok ke???????OKlah nanti kita publish yer.....huhu.

atie said...

Drsam.............TQ, tulah kan, bila ahli dah makin bertambah memang jadi keperluan...

atie said...

Diarihatiku.......hikhik,seme pun tak tepat >TUNGGU>>>>>>.....hehe.

atie said...

Desal............Ye kah tidak membebel??????hahhaha....bukankah itu satu kewajipan....huhu.

atie said...

Azie.......Memang lama akak menyepi azie, nape tak boleh komen kat blog azie yer.......Frust tau,

PuteriSatu said...

mana gambornye.. nak ler tengok.. hiks...

Anonymous said...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.