Monday, June 21, 2010

Bercuti di kg halaman...

video

Salam semua...........
Cuti sekolah yang lalu aku dan family mengambil kesempatan untuk pulang ke kampung suami di Kelantan. Seminggu juga lah bercuti di rumah mertua.

Lagipun aku ada membelikan mak mertua ,ipar duai dan biras sesuatu cenderahati semasa melancong dulu. Harap-harap semuanya sukalah yer......... Bagi aku pulak tak pernah berkira nak memberi.... Berkongsi kegembiraan apa salahnya, bukanlah aku ni berada sangat. Tapi Alhamdulillah setakat nih masih ada ruang untuk keluarga.... Moga dengan itu Allah akan murahkan rezeki aku sekeluarga.....

Biasanya aku ni kalau balik, tak sah kalau tak jalan-jalan cari makan @ menghabiskan wang yang adalah seciput tu.... hehe. Sekali-sekala balik memang rajinlah jalan..... Kalau duk rumah jer adalah orang yang sentap pulak kan.......... hahaha.

So, hubby ajak aku dan anak-anak pergi mandi laut kat Pantai Irama, Bachok. Syoklah sangat anak-anak terutamanya si Ammar nih, Dia udah sangat selesa dengan laut.... tak takut langsung , kadang-kadang aku dan suami pulak yang terpaksa menjerit-jerit sebab takut tengok dia dengan beraninya membuat aksi bebas dia tuh.......... Ammar.... Ammar

Dalam video tuh sempat lagi main bola kat pantai , pemain yang kidal.... Aku perasan Ammar nih selalu sepak bola kaki kiri.... Entahlah... Nanti besar baru boleh lihat perkembangannya kan. Aku rasa kidal tu pun bukan masalah kut.........

video

Masih lagi video Ammar dan Pantai...........LAYANZZZZZZZZZ....

Cuti sekolah dah pun tamat, aku yang berangan jadi surirumah sila bertukar status sekarang. haha. Apakata jadi suriramah jelah....... Lepas ni sila kuatkan volume anda k...... Anak-anak muridku sila bersiap sedia ....... Agak-agak adakah yang gentar????!!!!Huhuhu... Mungkin tidak, aku kan seorang guru yang lemah lembut dan bersopan santun. Boleh cayakah????!!! Lalalalalalaaaa...

4 comments:

♥Azie♥ said...

syoknyer..azie lama tak balik kg..

hepy tgk ammar

Aleeya said...

mesti bestkan coti blk kg lelama nehhh

atie said...

azie.....Oklah kut, balik dengan budget yang sangat berhemah.......haha

atie said...

Aleeya.....Akak memang kalau balik seminggu laa..memang seronok duk kg, cuma budak2 ni lasak.. tu yang hangin!