Saturday, June 26, 2010

Dalam hati ada TAMAN...

Salam semua........
Apa khabar di hujung minggu begini......
Macam takde apa yang hendak diceritakan je nih. Tulah bila lihat kawan naik...asyik-asyik naik gaji lepas PTK aku jadi semangat la pulak( termasuklah en Babah nih),Lepas lulus, lulus lagik yang bini nya ni pulak asyik-asyik 3,3,3 jugak. Sila kira berapa kali dah tu.So gaji bulan ni adalah yang dapat P2, P3, tunggakkan itu ini lor, AKU????????????huhu..... camtu jugalah.

Bila takde mood............................
Kerja sekolah pun aku pandang sepi je................
Assignment pun boleh aku buat-buat lupa............
FB pun ku tatap macam takde perasaan langsung..............
FV lagi teruk macam dah tergadai je aku tengok..........
Amboi!!!!!!! Tiba-tiba FB dan FV pun masuk senarai gak.....................hahahaha

Tapi.....Malam ni!!!!!!!!!
Aku kena siapkan Buku Laporan Adab Belajar......
Harus juga menaip proposal babah.....Tetiba rajin!!!!!Sila konfius sekarang k....lalalalaaaaaa
Harus....... harus jugak atau lebih tepat harus yang mesti .......... betul ke ayat aku nih, gasak lah. Yang pasti malam ni semua tu harus SELESAI.

P/s.Babah>>>>Jangan mungkir janji yer..... Dalam hati ada taman........ lalalalalaa( Heeeeeee...bahasa macam remaja konon). CHEEEETTTT....

2 comments:

♥Azie♥ said...

apakah ituew...hurmmmm nak tau jugak...

atie said...

Ala akak beli barang hiasan rumah azie, kebetulan pulak ada member day kat kkhome,Pastu beli baju raya yang sama tahun nih adalah merah samar ok...Ke purple kut.haha,Rabun warna ke