Thursday, August 19, 2010

Tomyam seafood...

Salam semua.......
Wah!!!!!!!Cam bila tiba jer bulan pose hari2 duk tanya hari ni nak makan apa jer kan, dalam kepada otak tuh penuh variasi dan imaginasi.......wakakakakaka.Boleh gitu????

Menu hari nih adalah menu yang aku google aje kat tenet sebab tak pernah buat tomyam seafood nih, Alhamdulillah......ibarat kata ayie.....SEDAP umi( Motif besarkan perkataan sedap?????) hehe.................Anak-anak request nak makan dengan bihun, so aku layankan aje kanak2 yang sedang berpuasa nih.......Babah dah mestilah nasi, makanan ruji katanya hiks....
Menu kedua.......Telor itik goreng dadar, rasanya agak lain sikit dari telor ayam tapi bagi aku oklah, aku kalau masak tomyam mesti ada telor dadar baru ngam......Korang camner yer??????
Akhir sekali adalah pengat pisang ajer..... Pisang dah ada, pengasuh Ammar bagi dah dua hari baru nak masak...........huhu.

Oklah ....... itu aje Menu masakan yang pertama di bulan puasa ini dibawakan dari Mektie.blogspot..... Hehe.

4 comments:

UnGu VioLet said...

slmt berpuasa kak.. :)

Zura said...

alamak sedap tue...selamat berpuasa kak...

atty's said...

tie .antar semangkuk pengat pisang tuh

SUZIE APAI said...

bulan posa ni, sumer sedap k ti...budu pun sedappppppppppp...