Saturday, November 27, 2010

Aku dalam dilema............

Assalamualaikum...........
Hari ni susah betul nak upload gambar, korang macamana yer????Dah lama aku duk tunggu tiba-tiba jadi bad error,HUH!!!Dah la susah hati nih.....

Bermula dilema hari ini bila anak kembar aku dapat surat penerimaan ke sekolah Agama berasrama di bandar Temerloh, mula tu sukaaaaaaaalah sangat, sebab memang hasrat hati tu dah lama mahu anak mendapat pendidikan kat sekolah tu. Maklumlah sekolah ummi dulu2....HEHE. Tapi tulah seorang jer pulak yang dapat huhu.

Tak pastilah pulak sama ada surat tak sampai lagi atau memang markah yang diperolehi masa temu uji itu tak sampai ke tahap yang diperlukan. Setahu aku memang banyak saingan dan markah tinggi jer yang terpilih. Susah hati pulak, seorang dapat sekolah berasrama dan seorang lagi tak dapat.

Bila tanya, afiq ok ajer ummi..... tapi raut muka dia aku tahu dia rasa kebimbangan kerana itu asyik bertanya aku tentang sekolah itu dan inilah. Itu tandanya dia susah hati kan.

Dan ummi dia pulak dalam DILEMA.............kerana tak sanggup nak pisahkan afiq dan adib. Kalau boleh aku nak keduanya dalam sekolah yang sama, lainlah bila dah besar nanti haluannya mestilah berbeza. Tak gitu????Kawan-kawanku....... Komen sikit plissss... Aku dah buntu!!!

P/s~Kalau boleh klik undian kawan2 kat undian di sebelah yer, ala...kat nufnang tuuuu....TQ.

5 comments:

ija said...

insyaallah kak tie, pasti akan dapat kedua2nya..pasti ada tempat utk afiq juga nanti..
kalau saya jadi kak tie, saya pun takkan pisahkan diaorang melainkan apabila besar nanti mereka ada pilihan2 mereka sendiri

atie said...

Itulah yang dalam fikiran kaktie dan wan sekarang ni ijah, tengoklah.... kalau ada rezeki kembar tu....Insya Allah.

Zura said...

xpe kak..klau ade rezeki x kemana...

SUZIE APAI said...

owhh....hrp2 mereka dpt bersama...

tp klu dh terpisah pun, tak per...bagi mreka berdikari dr awal ni...

CuTeMiUt78 said...

oh.. gitu ke... emmmm harap2 dpt la kedua2nya... susah gak kan kak.. klu hanya salah sorang je yg dpt