Sunday, September 11, 2011

Bandaraya Ipoh


Assalamualaikum semua.....
Sekitar bandaraya Ipoh yang telah menjadi pilihan lensa nokia c3 mektie blogspot.C3 jer?????? Haha....Itu jelah pun lensa aku tiap kali bern3. huhu.Tidak ler ada dslr bagai ko, jadilah kut....
The Birch Memorial


Ini pulak masa nak pergi solat kat masjid Sultan Idris Shah II di bandar Ipoh, cantik sangat masjid lama nih,Yelah dari tahun 1967 lagik lamala kan. Aku pun takde lagik masa tu.Siap ada air cond dan bersih semualah. Dari tempat solat hinggalah tandas dia. Memang aku puji.Aku rasa aku masuk ikut gate belakang kut sebab tu tak nampak jelas kubah masjid. Maklumlah jalan pun pakai hentam jer.....huhu
Perpustakaan Tun Razak.
Oklah tu jer n3 cuci mata di Ipoh sebab apa hanya begitu, sebab aku dan family hanya duk dalam kereta sajes.Hehe. Liputan kemain lagik kan, biasa diaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!Lepas tu balik ikut KL lak sampailah sesat barat sebab nak cari apa yer????????jeng....jeng...Motif pergi Ipoh next n3 k.........Cewah2!

No comments: