Saturday, November 7, 2009

KUANTAN.......Destinasi ku hari ini...

Salam semua....
Seawal pukul 4.30 pagi aku dah bangun tidur laaaaa.....Korang tidur lagi ekkk?????Takpelah aku punya misi dan visi yang harus dilaksanakan pagi nih.....

Alhamdulillah akhirnya impian dan cita-cita aku untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah tercapai jua walaupun pada usia 37 tahun..... Tak terlambat lagi kan. So, masa korang baca n3 nih aku mungkin dalam perjalanan ke Kuantan untuk mendaftarkan diri di OUM cawangan Pahang di Shahputra Kuantan.Doakan aku selamat sampai ke destinasinya ye.....

Aku gembira dan rasa berdebar2 jer nih. Harap2 aku yang bergelar isteri,ummi dan guru ini masih boleh lagi bergelar pelajar pada usia ini.

Moga Allah permudahkan segalanya.......Amin.

13 comments:

De' Sal said...

semoga kak tie selamat pergi dan balik dan selamat maju jaya.

ija said...

aminnn kak tie..tahniah!

azlina said...

salam atie...
semuga pulang dgn kejayaan yg diharapkan selamat mengenggam segulung ijazah taniah juga kerana berjaya menjadi seorang isteri,ibu,guru dan pelajar tak semua insan dpt melaluinya...alhamdulillah..

♥Azie♥ said...

semoga Allah permudahkan urusan akak.Mo0ga akakberjaya.amin

♥Azie♥ said...

semoga Allah permudahkan urusan akak.Mo0ga akakberjaya.amin

DrSam said...

Tahniah atie. Never too late when it comes to learning. Learning is a long life process. Wishing you all the best. Kuatkan semangat.

JIVEBUMZ said...

tahniah kak tie! masih belom terlambat untuk bergelar pelajar.. nie yg buat saya bersemangat nak sambung study gak nie.. pepom gud luck untuk kak tie semoga tabah menghadapi dugaan sebagai pelajar yer!

[-suziey-] said...

tuntutla ilmu sehingga ke negri china..means xkira la smpai umur bape pn yg penting keinginan..

nasazfrog... said...

syabas kak... !!

ell.eza said...

amin dan insyaAllah akak boleh! U go kak!! Tapi jauhnya kelas sampai ke kuantan ek..kat lipis tak dapat ek kak?

atie said...

TQ to all, moga semua doa kalian dimakbulkan.....Amin.

Buat meen,akak daftar je kat kuantan, kelasnya nanti kat lipis...

UnGu VioLet said...

good luck kak.. and all the best to u sis!!

viruspadu said...

mudah-mudahan semuanya berjalan lancar

aminnnnnnnn

all the best yer