Sunday, November 1, 2009

Mandi-manda dan pengantin baru

Salam semua......
Selamat berhujung minggu ye.....
Aktiviti di hari ahad ini adalah sessi mandi di kolam renang .Ini sudah semestinya aktiviti anak2 la kan.Aku pastilah bising mengarahkan hero 3 orang tu menjaga Ammar, maklumlah Ammar tu kan kecil lagi. Macam aksi....tengok sajalah Ammar tu.....Happy sungguh!!!

Seterusnya kami telah diundang untuk menghadiri Majlis Perkahwinan Teman yang mengajar satu sekolah aku iaitu Juliya dan suaminya.Ramai betul tetamu yang hadir jadi tak sempat sangat nak berlama-lamaan di situ.

Buat Juliya....
Selamat Pengantin Baru dari Kaktie Cikgu Wan dan keluarga ye...
Moga kekal bahagia selama-lamanya.....Amin.

YANG PASTI JU ADALAH SANGAT ANGGUN SERBA PURPLE......SWEET!!!!

25 comments:

Mama-Danish & Sarah said...

splasing kat mana tue?

kemain syok lagi ammar tu yerk...

De' Sal said...

Nape k tie tak mandi manda sekali dengan hero 4 orang tu, hi hi......

atie said...

Ain....Ala ain kat bentong ajes...tah nape babah tiba2 ajak pergi mandi kolam. budak2 pun apalagi suka sangat lah.

atie said...

Desal....kaktie ni tak minat sangat kalau bab2 mandi nih....kalau shopping ok....kan....kan.hihi

Abang Long said...

Anak dan abah kalau jumpa dengan kolam renang .... alahai ....

Tabib Haji Norjae said...

Berendam adalah aktiviti paling melegakan.

momguess said...

best nyer dpt mandi manda nie

CuTeMiUt78 said...

wah..sakan budak2 tu mandi kolam ya kak

izan said...

atie,

izan datang tepati janji.... dh ambik ye....

amboiii.... seronoknya ank2 dapat berendam... sah-sah lar tak mo balik cepat ...

naz ilyn said...

salam... cantiknye baju pengantin orangnya pun berseri-seri moga kekal hingga ke akhir hayat aminnn.

[-suziey-] said...

waaa kedebush..mandiiiii:p

tantek nya purple ;)

pitihbelanar said...

Abang long...Tulah, bab 2 main air nih memang babah dan anak2 jelah...

pitihbelanar said...

Tabib haji norjae... A ah kan lega je, tapi lepas tu rasa letih dan laparrrrrrrr....

atie said...

Momguess....Memang best budak2 nih dapat main air...

Uik aku terkomen guna akaun suami la pulak...pitih belanar katanya hiks

atie said...

Rina...Sakan je anak2 nih kalau jumpa air rina, biarlah dia happy kita pun senang hati gek...

atie said...

izan....ambillah dik, jangan tak ambik....silakan k...Tulah ceritanya pergi dah lambat main air pun sekejab je ler....hihi

atie said...

Naz...Wassalam,cantikkan.....Amin

atie said...

Suziey.... ya betul....kedebush jer lah hari tuh, purle memang cantik...

atty's said...

canteknya perantin ..

atie said...

atty...Memang cantik atty...

Norhuda Ahmad said...

salam,

disebabkan tiada jodoh untuk kita berjumpa di alam realiti, di alam maya kita bersua....

♥Azie♥ said...

cantiknya pengantin tue..berseri2..selamat pengantin baru

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

[url=http://bariossetos.net/][img]http://vonmertoes.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]discount software online, [url=http://hopresovees.net/]oem software bundle[/url]
[url=http://bariossetos.net/][/url] Pro 8 Retail windows vista registration key
latest office software [url=http://vonmertoes.net/]coreldraw 11 user guide[/url] spyware software downloads
[url=http://vonmertoes.net/]windows xp service pack 2 free download[/url] best software reseller
[url=http://vonmertoes.net/]kaspersky antivirus free trial offer[/url] Retail Price
hackers adobe photoshop cs3 [url=http://bariossetos.net/]is oem software[/b]