Saturday, November 14, 2009

Tarikh penting semasa cuti nanti.....

Tarikh Toturial Kohot 7

Tutorial 1
22 Nov 2009 ( ahad )

Tutorial 2
5 Dis 2009 ( sabtu )

Mid Term Exam
12 Dis 2009 ( sabtu )

Tutorial 3
13 Dis 2009 ( Ahad )

Tutorial 4
19 Dis 2009 ( sabtu )

Final Exam
2 & 3 Jan 2009 ( sabtu & ahad )

Buka Sekolah ( Mula kerja lor.....)
4 Jan 2009 ( Isnin )

Semua tarikh tu adalah kelas SMP yang telah pun bermula.... Aku rasa macam sibuk sikitlah maklumlah sem pendek, tak tahulah nanti.....hopefully aku boleh ikut semuanya dengan terancang dan berjadual. Risau juga nih.... Tak ada apa2lah kut.....kawan2 yang lain tu boleh. Kuatkan semangat ok.....

Yang pasti cuti adalah seperti tak cuti jek. Tulah tak ada sapa paksa belajar kan... Ini adalah keputusan aku so....sahutlah cabaran ini MEKTIE!!!!!!!!

Moga Allah permudahkan segalanya buat aku......Amin.

9 comments:

izan said...

teruskan semangat juang... selagi ada keinginan.

semoga mendapat kejayaan...

seronoknya..... izan pun teringin juga... tapi semangat tiada.
apapun.... teruskan berjalan dan jgn menoleh lagi ye...

naz ilyn said...

salam... akak tahu atie kuat semangat kalau tidak takkan buat keputusan nak belajar lagikan... tanggung jawab perlu digalas.

grow2g3th3r said...

insya allah..kaktie gerenti leh buat punyerrrrrrrrrrrr...
all d best kak.

Mama Qaseh said...

All the best akak cayang..
U can do it surely..
Pasti satu hari segulung ijazah dlm gemnggaman Kak Atie..

Diarihatiku1976 said...

yup.. setuju.. teruskan berjuang utk anak bangsa ya...

ell.eza said...

akak..padatnya jadual cuti..huhu wish u all the best hingga ke akhirnya..

atty's said...

padat cuti t..tp takpe..semuanya berguna ..utk masa depan anak bangsa..syabs T..

neezareef said...

gini la adat org study ya..cuti skolah je mula lah pack jadual..sama my cousin pn gitu gak..cuti skolah je dia masuk maktab blk

leeza83 said...

good luck