Thursday, May 13, 2010

Catatan Kota Kinabalu Day 2....


Salam semua....
Masih lagik ada kah????? Catatan pulak katanya.....hikhik. Dah basi sebenarnya tapi untuk kenangan aku tulis gek laaaaa....
Lokasi : Yayasan Sabah.

Mood menulis down ok.....
Status: MALAS!!!!!Boleh gitu???

Pusing-pusing Kota Kinabalu Town...



Tanjung Aru.......
Aktiviti pada waktu ini adalah Bebas ok, kuak lentang,meniarap pun ada. Yang abang2 pulak sibuk mengejar anak ketam. Sambil2 berjalan kat pantai nih akan kelihatan kapal terbang di ruang angkasa.

Asal berjalan jer pantai....pantai.... Aku sekeluarga memang suka pantai.
Pantai Tanjung Aru nih cantik sangat permandangannya.
Ok......

Tu jelah kut untuk kali nih.... Nanti aku sambung lagi yer...


1 comment:

Aleeya said...

wwooowwwwwwww itik tu cam best je, klo damia tengok mesti teruja nak nek gak turrr huhuuu