Tuesday, May 25, 2010

Di mana Ummi di hati KALIAN BERDUA...

Salam semua....
Inilah hari-hari yang dilalui oleh babah dan Ammar, Ammar dan babah, asyik2 Babah????!! Babah???!!!.....Asyik2 Ammar???!!! Ammar???!!!Babah, ammar, babah ,ammar jer...... Kalau dulu sampai jer rumah mesti dengar suara babah... Ummi mana????!!!!
Nampak jer babah balik terus melompat dia...... Nak ukung....Mula dah berkepit dengan babah. Kadang2 babah nak berehat pun tak boleh.......Betul2 anak babah sekarang nih, g main badminton sama2, g mengeteh pun sama....HUH!!!!!!!!!Tengok tu hisap susu pun tangan duk pegang muka babah.......


Bukan sekali.....dah banyak kali aku tengok dua beranak nih tidur atas sofa dengan muka bertemu muka.....aloloh......Chumel lah sangat kan.....SWEET JER.... Dalam hati JELESSSS jugak.Aci tak........

Dimana tempat Ummi di hati KALIAN ........huhu,

P/s~ Masa aku snap gambar babah dan ammar yang baru nak terlelap....Sempat lagi babah membebel, susahlah dik kalau kat rumah sendiri pun ada wartawan...... hikhik!!!

5 comments:

♥Azie♥ said...

hahahahah wartawan part time ker full time kak tie....

atty's said...

suka tgk gambar2 tu ..

atie said...

azie.........wakakakaka.part time kut,yang bahan ceritanya pasal orang yang sama jer,kikih

atie said...

atty......kan, samalah kita ty..

SUZIE APAI said...

hehheeeeeeeeee......wartawan pun wartawan la k ti oi...

at least ader gak yg nk amik gambokann...