Wednesday, May 5, 2010

Syukur Alhamdulillah.......

Gunung kinabalu.....

Cantiknya!!!!! Wah2, tak sabar rasanya.................

Salam semua........

Alhamdulillah ...........syukur sangat, akhirnya hasrat nak bawa family bercuti ke overseas bakal terlaksana esok. OVERSEAS katanya.......HIKHIK. Takdelah.....sebenarnya ke Sabah jer pun.Kebetulan pulak ada kawan yang mahir di sana seperti hisyam dan Alakari yang sudi membantu.....so apalagi, setuju jelah. Takde terkial-kial lak nanti....... Maklumlah kat negeri orang kan, manalah aku biasa sangat.........

Nak ke England, Paris, Australia........ tidak lah aku mampu , tapi Insya Allah kalau ada rezeki memanglah berhajat untuk bertamu di Tanah Suci Mekah nanti. Doakan aku yer.... Semoga kita sama2 pun diberi kesempatan untuk berkunjung ke sana.

Doakan perjalanan aku lancar yer kawan-kawan.............

P/s~Gambar adalah atas jasa baik En Google k........ Gambar yang sebenar Insya Allah aku upload nanti selepas percutian ini.

5 comments:

♥Azie♥ said...

kak tie jangan luper beli ole2

De' Sal said...

Selamat bercuti yea....berapa hari kat sana?jangan lupa ole2 dari sana yeaaa.........tunggu ni,hi hi......

[-suziey-] said...

waaa bestnye..sy nk g sabah bln 6 ni..nnti bole la kak atie buat review ok ttg sabah:) stay hotel mane?

JIVEBUMZ said...

jalan jauh yer kak tie? elok la tu bawak family.. semoga bergumbira bersama kuarga yer

atty's said...

tie ..enjoy ur holiday ..and takecare ye ..