Saturday, September 25, 2010

Wing chair idaman hati......huhu


Salam semua.........
Mabuk2kah?????Ada loya2......Hish!!!!Tak adalah......Saje kepala otak ni mengidamkan sesuatu la pulak.Ada hari tu masa aku lalu kat kedai perabut nampaklah wing chair macam nih, dalam hati.....FUH!!!!!!Kat bentong pun adalah kerusi nih....Aku pun dengan suara yang paling merdu.......mengusha2kan kat babah.Babah kata nantilah tie.....

So aku pun menanti hinggalah hari ni babah ajak pergi......SURVEY je pun hikhik.Tanya kat nyonya tu dia kata ada orang dah ambiklah.....So cam frust jer sebab tak dapat cuci mata.Dia kata kalau nak kena tempah dulu baru dia order, boleh pilih corak kain yang kita mahu.....Oklah tu kan, tapi bab harga tu macam tak oklah sebab harganya enam latus linggit maaaaaaaaaaaaa.......

Antara gambar yang aku google kat internet.Sweet giler dan ada macam2 jenis rupanya wing chair ni yer....Harganya pun tak sama. Berdasarkan material kain dan kualiti.Corok polos jer cantik jugak letak lak kusyen corak english kan.....

Putih nih pun cantik kan, Cuci mata jelah. Aku ni tak tahu sangat tentang wing chair nih.Sesiapa yang ada pengalaman, tahu tentang belian terbaik wing chair nih boleh komen mari naaaaaa.... Bagi aku tentulah wing chair yang corak munga2 rose tuh tapi corak kotak2 pun ok kut,lagi ok kalau warna pink..................huhu.

Sila kumpul duit dari sekarang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaha...

5 comments:

De' Sal said...

Beli ajalah k tie....jgn ditahan kehendak hati tuu....nanti tidur tak lena mandi tak basah la pulak,hehehe.....

rm600 dah kira murah tu k tie,cpt pegi rembat.

atie said...

Ye ke sal??Dulu sal beli berapa yer....cina tu kata offer raya.Entahlah......

Rumah Kuning said...

beli2x jgn tak beli. Bonus Rm 500 + RM100 duit kat celah2 bantal tu, dpt le kerusi tuh. hehehe

atie said...

cp.....Tulah mana nak cari duit nih, kat celah bantalkah?????????????hahah

♥Cik Puan♥ said...

cantiknyer....akak tunggu bonus nnt beli.