Sunday, March 6, 2011

Lori rempuh rumah????????!!!!!!

Assalamualaikum.....

Sempat bersiaran dalam celah2 masa buat assignment hikhik.Bukan apa bila ada reader yang mampir cerita basi jer kan....Ek eleh mampir katanya.....Pengaruh KEJORA DAN BINTANG kah???????hiksssssssss......Ok2 senang cerita memang aku lama tak update blog....huhu.

Haaaa!!!!!!!!!!!!!Apa kes lori langgar rumah?????Rumah sapa la weh, yang pasti bukan rumah aku dan bukan rumah ko la kan, tapi kan cam ngeri jek bila rumah yang kita anggap tempat yang selamat jadi camtu.Nasib baik kat dalam rumah tu takde yang cedera atau maut.Tapi driver lori tu memang tak selamat dah.Tersepit dan maut kat tempat kejadian.

KUALA LUMPUR: “Saya terkejut kerana menyangkakan dilanda gempa bumi selepas seluruh rumah bergoyang manakala batu serta cermin bersepai. Saya yang tidur di ruang tamu ketika itu segera berlari keluar sebaik melihat lori simen terbalik di depan rumah,” kata pembantu rumah, Otiman Mundari, 43, semalam.

Bagaimanapun, katanya, dia bersyukur kerana tiada penghuni cedera atau kehilangan nyawa dalam insiden berkenaan tetapi terkejut apabila mendapat tahu pemandu lori terbabit terbunuh.

*Berita kemalangan lori dan bas ni memang selalu jer dengar, tapi macam tu gak kan, kadang2 rasa serun pun ada bila berselisih dengan depa nih,lajuuuuuuuuuuuuuuu....rasa bergegar jer kereta.HAIH.....Ingatlah pandu cermat jiwa selamat. Insya Allah...........

Berita lanjut klik myMetro


No comments: