Wednesday, December 2, 2009

Cerita singkat di kampung hubby....

Salam semua.....
Apa khabar??Macamana dengan hari raya aidil adha baru nih ye....Mil aku adalah buat Korban masa raya tu pastu ajak jiran dan sedara mara datang makan, suka jugakan meriah macam nih tapi letih jangan cakaplah.2,3 hari duk makan daging.....Sampai naik pening kepala aku nih....

Cuti raya korban yang singkat dulu aku sempat gek la bawa anak-anak melihat2 panorama di pantai irama, Bachok, Kelantan.Itupun secara tak langsung, balik dari beraya kat rumah kakak ipar di Pasir Puteh teruslah ke sana.

Pergi pun bukan untuk tujuan mandi pun...aku cuma bagi anak2 main air je tapi basah jugaklah baju diorang tu...heeee geram betul aku.Bengang jer bila aku tak bagi mandi.....
Lagipun di musim tengkujuh nih air laut bergelora sangat di pantai timur nih.....heee takut aku tengok, ombak kuat jugalah.Tapi manusia tetap ramai....walaupun yang mandi tu takde sangat.
Oklah....aku nak terjah rumah korang lak, agak2 ler kan. Maklumlah mektie nih dah jarang2 buat lawatan sosial nih.....BIASA DIA TUH!!!!!!!!!!hihi.

5 comments:

[-suziey-] said...

salam aidiladha kak atie..hmm musim tengkujuh ni air laut naik kan..ish ngeri je..bahaya utk bdk2..

♥Azie♥ said...

amboi syoknya kak atie balik kg..azie tak balik tahun nie...

akak try wat cheese cake tue..xpayah guna oven nnt mest ammar suka makan..erin makan sampi bertambah

atie said...

Suziey...Salam aidil adha suziey...memang kan, bahaya je akak tengok tau...

atie said...

Azie, best jugalah...balik kg sekali sekala, tambah2 time raya kan.

Nantilah akak nak cuba...Cam sedap jer

neezareef said...

sempat singgah laut gak tu..jd ler k.atie main2 ayer