Saturday, July 11, 2009

Dia dah berubah...

Salam semua...
Selamat berhujung minggu, semoga hari minggu nih penuh dengan aktiviti yang bermanfaat bersama keluarga tersayang.

Inilah gambar semasa kenduri hari tu.... Saje godek2 folder terjumpa lak gambar Ammar dengan sepupu dia.Suka aku tengok gambar nih......sweet kan.Control macho Ammar tu,ekeke.
Inilah mr mama yang diberi gelaran oleh kawan2 di sekolah.Tengoklah tu....sampai tertidur melayan ammar nih.Ammar sekarang ni manja dengan babah dia, pantang babah pakai baju....mesti dia berlari ke kereta nak ikut.Asal babah baring je, dia pun cepat baring atas lengan babah, haih..... memang terlebih manja sekarang nih,adeeh. Mungkin sebab kena tinggal dulu. Sekarang semuanya dah kembali seperti biasa, cuma aku perasan ada sesuatu yang berubah lah...... Apadia?????

Si dia ni.....
Makin kuat merajuk....
Mengamuk......
Suka marah-marah......
Kadang-kadang membebel lak tuh.....
Suka menangis......
Tak boleh tinggi suara langsung.....
Mula menjebik......
Dan terlalu manjaaaaaaaaa......

Ammar......oh......Ammar
Anak ummi yang kini penuh beremosi.

7 comments:

cendawanintim said...

dia nak adik lagi kot!

grow2g3th3r said...

ammar dah besar tu kak....

Mama-Danish & Sarah said...

ammar jadik camtu sbb dia nak perhatian lebey dari akak tu... rindu kat mama dia sbb mama dia selalu tinggalkan dia... ciannn kat ammar kan...

neezareef said...

sensitif lak dia skang ek..biasalah budak2 berubah2 mood dier..sabo je k.atie

CuTeMiUt78 said...

gitu la kan bebudak sekarang ni.. cepat beremosi.. sama je ngan mirul..

SUZIE APAI said...

hiks..protes tu...tanda dh makin besar...layak dpt adik lagi tu

*meen* said...

ala kak , ammar rindu kat ummi tu, pasal tu emosi lebih, nak perhatian lebih hehe *saya tahu sebab suka emosi lelebih bila nak perhatian lebih hahahah*