Monday, October 12, 2009

Kisah seminggu yang berlalu.....

Salam semua...
Sejak jadi cikgu balik nih bermulalah aku menjadi mak tiri balik.....hahaha, bukan apa aku tengok murid kelas aku tu bising semacam je,kalau nak suruh murid jadi pandai jangan bagi muka sangat.... Tapi yang bestnya, aku tengok ada sebijik A lekat kat keceriaan kelas aku, dah naik gred ler.....yang dapat A tu adalah bahagian papan kenyataan kelas lor....Alhamdulillah.Gambar lain tu adalah semasa mencantikkan pondok bacaan.Kak Zu, kak pah,fizah dan wan sibuk nampak....mana aku yer....hihi. Sangatlah mengelat di situ....Ada lagi orang lain tapi takde gambar lak.....
Ini adalah lorong warisan yang dijayakan oleh cikgu2 SK Sulaiman, cantik kan, bangunan lama nih telah dijadikan sebagai lorong ilmu yang boleh dijadikan tempat membaca oleh murid-murid. OK sangatlah tuuuuu....kan.
Gotong royong PSS, biasa ar... aku kan guru pustakawan, buat ler sumbangan sikit untuk menceriakan ruang tangga ke PSS....cantik tak????? Dalam hati korang mesti kata biasa jek!!!! kan ....kan. Memang puh kihkihkih....Tak kisah lah janji ceria aje...Aku dan kak pah cuma tampal apa yang patut je....yang cat tu semua adalah GB ko.....
Ini pulak adalah sketsa lakonan sempena perkhemahan unit beruniform jumaat dan sabtu baru nih, kumpulan aku dengan linda dan Rasifah, kononlah latih budak..... Yang pasti tak menang pun....hahahhaha. Ada yang lagi hebat tuuuuuu....

*Takziah buat AlHisyam di atas pemergian ayah Mertuanya Pagi tadik.....Al -Fatihah...

6 comments:

neezareef said...

kkkeke..mak tiri bwk rotan takkk

Mama-Danish & Sarah said...

suka part keceriaan dlm kelass... beria dok deco memacam sbb nak menang.....

CuTeMiUt78 said...

wah.. cantik2 la ruang2 tu.. kreatif masing2 ya

atie said...

neeza...memang mak tiri neeza, tapi tak boleh bawak rotan tau....hihi.

atie said...

Mama danish... Memang betul tu Ain, hihi....kadang-kadang cikgu dia yang lebih.

atie said...

Rina....Cantik yer rina, kebanyakkan cikgu memang kreatif rina kecuali akak jer....kakkaaka