Thursday, October 8, 2009

Sepetang di MEMORY CORNER...

Salam semua...
Cerita yang dah lama... aku buka2 folder terjumpa pulak gambar nih, masa nih aku dah habis kursus, balik tu celebrate kat Memory Corner ni kat Taman Melati. Suka sebab hiasan kat dalam tu cantik siap ada karton Lat lagik, rupanya pemiliknya adalah Kartunis tu lah.... baru ler aku tahu. Kat tempat basuh tangan dia ada paip dari mulut katak, Eeeee sampai sudah aku tak berani nak basuh tangan, Nasib baik aku makan guna sudu.

Aku zoom sikit gambar kartun tu..... Ha!! nampak kan... Tapi mungkin korang pun dah biasa pergi kut........
Air cendol dia aku puji, memang sedap lemak berkrim.....
Ni pulak adalah Kuey Tiaw udang Ipoh, emmmm... bagi aku takde sedap sangat, sebab aku pernah makan mee udang yang lebih sedap rasanya....
Bihun Tomyam nih ok, Sedap......
Ok itu ajelah jalan2 cari makan kali nih......OK

12 comments:

♥Azie♥ said...

sedapnyer cendol..lama azie tak mkan cendol.

♥Azie♥ said...

sedapnyer cendol..lama azie tak mkan cendol.

JIVEBUMZ said...

amboi kak tie sedapnya bihun tom yam tuuuuu terliur teman nie ha :P

ratna said...

selalu kalau naik kete lalu kat tepi restoren ni.. tp tak pernah singgah makan. nampak dari luar mcm menarikkkkk ajer.. nak kena cuba ni nanti.

Nurhayati said...

1st time dengar tempat ni.. cam menarik je tgk wallpaper dia tu ;)

atie said...

Azie~memang akak pujilah cendol kat sini, sedapppp...

atie said...

Ila~Bihun tomyam tu pun memang mengancam ila,kena pergi cari pasnih ila...dah macam mengidam tu...hihi.

atie said...

Ratna~Cubalah na, decor dalam tu memang eksklusif lah, makanan ala kampung dan barat pun ada.

atie said...

Yati~Akak pun firts time pergi dik....Oklah privasi tempat dia,Akak suka tengok karton lat banyak kat dinding.Dulu2 memang minat betul baca karton nih....

en_me said...

ammvoiii sodappnyerr.. salamm singgah kak tie tewww

atie said...

Sedap ek??? salam jugak buat en_me

CuTeMiUt78 said...

taman melati.?? emmm cam familiar la tmpt tu.. hik..hik.hik.. kak, napa tak ambil gambo mulut katak tu