Saturday, October 24, 2009

Misi terjah yang ala2 jer....

Salam semua...
Dah bersawang gila blog kan.....Ok2,Ada misi-misi la pulak aku ni kan.....Misi utama hari ini untuk mengintai kat rumah kawan-kawan. Tengah buat apa tu cuti2 nih....Nantikan krew Mektie berkunjung ke kawasan kalian yang sewaktu dengannya.......TUNGGUUUUU.....hihi

Sajalah rasa macam tak percaya je follower dah 100 tu. Aku suka sebenarnya punya ramai kawan macam nih, walaupun sambil minum kopi di rumah saje kita boleh bertukar-tukar cerita kan.....Harap persahabatan ini berkekalan ye....

Sebagai tanda menghargai persahabatan kita selama ini sila ambil award yang tak seberapa ini dan tampal kat blog ye.... Pada kawan baik aku yang tak ada blog tapi selalu baca blog aku ni ( Cis!!!!! perahsantan la pulak.....haha) pun sila ambil dan semat di hati kalian semua ok....Juga kepada yang tersesat, tersasul kiranya terterjah ke blog aku selamat datang diucapkan.

Cuma kalau suka datang lagi kalau tak menepati citarasa pun tidak mengapa. Kerna aku menulis bukan kerna nama......cewah2 Nyanyi pulak dah. Apa yang ada disini adalah cerita tentang aku dan keluarga sajes k....

Enjoy your self k..... Aku amat menghargai semua pengunjung teratakku ini.... Ada masa mungkin kita kan berjumpa kan. Siapalah yang tahu.....ye tak????


11 comments:

JIVEBUMZ said...

amboi makin bertambah pengunjung blog kak tie yer.. makin bersemangat kak tie nak apdet pas nie yer

tahniah kak!
saya amek tempek kat blog yer
TQ

grow2g3th3r said...

salam kak tie... wah.. seronoknya,.. dah 100 follower erk.. tahniah.. tahniah... Kaktie, dla akan ambik award kak tie.. heheheh

[-suziey-] said...

heheehe..thanks kak atie..
berkawan biar seribu..hehe..2 ribu pn ok :)

♥Azie♥ said...

kak atie..bkn 100 lagi tapi dh 101..moga persahabatan kita berkekalan ..

Helmiyani said...

perghhhh... congrats... bukan senang nak cari ramai kawan kat alam cyber sampai 100 orang ni :)

naz ilyn said...

salam... tahniah atie dah ramai peminat rupanya dah 100 follower blog atie alahai ni yang akak jeles ni hihihi akak ambil award yer.

Mama-Danish & Sarah said...

tahniah dah ada 100 follower...

comell dan cute award tue...

nanti ain ambik k...

watie said...

time kasih kak tie kasik award.. :)

Sidratul Muntaha said...

toche toche
lain kali bg lagi!!

CuTeMiUt78 said...

tahniah ya kak.. tu tandanya akak pun ramai peminat... kita ambil dah award tu.. tapi tak pasti bila nak publish..

atie said...

To all...TQ sudi ambil yer....award ni tak seberapa pun kalau dibandingkan dengan persahabatan kita.