Sunday, March 8, 2009

N3 khas buat k.remy


Aku memang buat n3 khas untuk k.remy yang nak tengok gambar langsir barunya. Macam dalam contoh yang aku tengok kat kedai tu cantik amat... bunga dia cam melarat2 camtu... Menurut kata sal warna jadi lain sikit sebab silau kut.
Aku harap k.remy berpuashati lah ye... sebab nak cari yang sesuai dengan warna gold ni susah sikit... so carilah yang ada bunga coklat2 sikit... Dan manik kristal tu memang cantik dan sesuai dengan kain tu. Itupun menurut tailor lah ye... aku ni tak ler pandai sangat. hihi. langsir aku pun tailor yang pilih. Em masih tak pasang lagi langsir baru...huhu. Nanti aku upload gambar ye. Hari ni letih juga sebab balik kg seharian nih...

4 comments:

ab geldofg said...

wah2 cntik :)

JIVEBUMZ said...

cantek kak langsir tuu

DrSam said...

memang cantik.

emilily said...

alamak..cntik la langsir tu akak.rupanya akak pandai mnjhit