Wednesday, March 18, 2009

Ooooh oooh balik kg...

Salam all...
Buat apa hari ni....emmm...kerja????bagus2...cewah!!!mentang-mentanglah aku cuti. Tapi mungkin ada yang ambik cuti sebab anak2 kan cuti juga. So bolehlah pergi melancong kemana2 kan...tak pun balik kg. Sebut pasal balik kg nih...aku pun ada plan camtu gek.Insya Allah esok aku sekeluarga akan balik ke kg suami di Kelantan.Balik tak lama pun tapi oklah dapat juga jengok orang tua di kg kan.

So..mungkin aku tak dapat nak update blog cam biasa.Apatah lagi nak singgah kat rumah kawan2.Harap semua happy dan bergembira selalu ok.Hope to see u soon hah!!! Akuuuu ni sebenarnya tak happy sangat sebab jawap periksa pun tah apa2.Hai!!...nampaknya ada lagi muka aku kat dewan tu bulan 8 nih, hahaha...

Kepada sal dan keluarga... tak mau balik ke??? heh heh.Jomlah balik...nasi kerabu sedang memanggil tuuuuu.Harus banjir seri kembangan pasnih.ekeke.Kalau tak dapat balik juga...takpelah. Nak buat camne kan....saba deh.....

Kepada yang bagi tag kat aku tu sabar eek, aku belum ada kesempatan nak buat lagi nih....sori .Tengoklah camne nanti k...

Oklah....aku nak pack baju nih..emm kerja yang paling3 aku tak suukeeeee.....Balik kg suka tapi kemas baju sebelum dan selepas tu....adeeeeehhh, mau seminggu nyer punya tensennnn. Toollloonnng. Haih...

14 comments:

CuTeMiUt78 said...

selamat bercoti di kg ya kak..

♥Cik Puan♥ said...

tolong wat keje sekolah yg di beri..anda kena jawab soalan tag..ahaks..

Unknown said...

kirim kropok lekor bleh?!

De' Sal said...

cehh,mentang2 dapat balik kampung,mengades plak ya...

kirim serunding boleh?budu ker....

nenekrock said...

happy holidayyy kak tieeeee

Mama Hanim said...

oo..nk balik kelate jugok rupo nya..area mana tuh? ambo nk abih dh cuti, demo br nk balik..jeles2..
xdan beli lg nasi kerabu pade bah ni..hehe..

slmt bercoti2..

Unknown said...

Hati2 d jalanraya..mg slamat pergi dn kmbali nti yea

attyfir said...

hati-hati ye T..

Aloy Paradoks said...

kg dimana?

suzieapai said...

bestnyer balik kampunggggg..semoga slmt kembali...

meen said...

akak..cuti2 ek..dah balik belum ni..hehe cepat2 update

Anonymous said...

x update lagi ke kak tie.. masih bercuti ke? selamat bercuti :)

Ain said...

Lamanya akak cuti, ngan blog skali cuti ya. Apa ole2 dari kampung kali ni?

DrSam said...

tuan punya badan cuti, blog ni pun lama juga bercuti :)