Sunday, March 15, 2009

Try to enjoy ya!!!

Salam.....Ada yang minta aku enjoy kan cuti2 ni. emmm enjoy hah!! ok gak kan. Camne kalau aku buat2 enjoy. Cubalah nih....ahah pejam mata, tarik nafas dan ting!!! idea.... Apakata aku buat2 lupa pasal soalan yang belum siap tanda tu... boleh ke???? Jawapannya tak boleh gek. So idea lain...Ting!!! idea,macam silap mata lak asyik ting!!! je. heh heh.Apakata kita main teka2 nak?? OK cuba teka apa yang my hubby bawa balik dari kuliah dia semalam. Sesuatu yang tajam, ada bau yang sangat...mmmuaaahh, dan rasa yang sangat sooodappp tuuuuu.....hihi.Ada yang berkongsi kesukaan yang sama dengan aku.....Memang aku suka sangat nak ngap sekarang juga.

Ahah!!! cuba perhatikan gambar tu.... kan, itulah jawapannya.Baru balik masa nih.... ambik parang dan zap.......hihi. Suami aku ler yang bukak, aku masa tu mengadap jelah kaedahnya kan....

Zoom sikit kasi jelas gituuuuuuu......heh heh.


ZOOOOMM lagi dekat....supaya nampak lagi jeeeelaaasssss....hahah!!!


APalagi.....Jom makan!!! emmm sedapnya....ada yang teringin ke??? heh heh.Memang enjoylah!!!!....cewah tetiba.OK ijah kaktie dah enjoy.....hihi.

15 comments:

ija said...

alamak....menitik2 air liur ni

arsaili said...

salam..entry kijam nih...teringin nak makan..kat sini ada jual durian yg tak berbau pun...,isi keras plak tu....harga tak payah kira..kat msia bole beli selonggok, sini sebji je

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

alamakhai..sedap sungguh rasanye..

org diet leh makan tak hehe...

De' Sal said...

Amboi!!! makan tak ajak orang ya....
musim durian ker sekarang ni haa...
patut ada bau pun,ngau...ngau..

naz ilyn said...

salam...
saje jer atie ni kasi kita kecuh tengok dia makan durian... sedappp nyerr antarlah kat sini sikit...

atie said...

ijah~ha ha ,suruh amir g beli tau...


arsaili~kijam sungguh wat arsaili yang duk jauh di sinun la plak ye, hurm...takpe balik sini leh makan.


nrina~diet ke??? boleh apa....hihi

atie said...

de sal~sileke deh...hihi. Entahlah musim ke tak, tapi ada je memanjang. baunya sungguh harum heh heh


ilyn~salam...mai sinilah, baru boleh join sekali...

my qaseh said...

Mmmmm sdapnya Kak Tie..lma tk mkn tue huhuhu..t nk g cr laa..kt JB ni cm tk jmp lagiiii pn org jual doyan..

CIKGU PANJI said...

kita pun baru lepas makan durian. hehehe...durian siam.

FRB's said...

FRB tak tau apa rasanya durian tu.. sebab FRB tak pernah makan durian

atie said...

qaseh~pegi cari jgn tak cari, dah teringin lak ye...klau duk area ktie ni senamglah...

cp~samalah kita ye...pekena durian hihi

frb~Oh camtu, tak pernah eek, rasanya pasti sedap bagi yang suka cam ktie nih...

yazeema said...

sodapnya...tgk warna dah tau,mesti sodap tu....tapi lepas makn jgn sedawa n lepas kan angin..hehehe poning nnti..hihihi

atie said...

emma~pening ke bau dia....haha fanatik durian sungguh kan...

CuTeMiUt78 said...

alamak kak, sodapnya... terliur tgk doyan..

SePia said...

Wa..sedapnya durian. hu2.
Terliur plak