Sunday, March 8, 2009

Kesana rupanya...

Salam...Ada yang bertanya kemanalah aku pergi ye....Nak ikut ke??? Nanti kita buat rombongan sesama yer...mesti best.So n3 kali ni adalah menjawab pertanyaan kawan2 yang berminat nak tahu kan,ke sinun lah tempat yang dituju... destinasi yang akhirnya jadi realiti. Sebenarnya aku pegi ambil langsir aku yang telah pun siap tu dirumah adik ipar di seri kembangan, lepas tu saje la ajak sal berlangsung ke Nilai 3. Aku rasa ramai yang dah kesana kan... aku pun kalau ikutkan ni dah kali ke2, best juga jalan 2 cuci2 mata sekali dua kala...haha.

Sebut pasal cuci mata ni saje nak tunjuk gambar english design nih. Pada yang minat memang gila2 kat sana tau. Tak mampu beli yang mahal beli yang murah2 ajes.. cantik kan. Tapi mintak maaf la yek...tu bukan kat rumah aku...hihi. Aku curi2 ambik gambar kat kedai je...Kalau ikut hati...haih. Memang minat semualaaahhh, tapi Qadha2 ke diri... takut nanti hujung bulan ha!!! ada yang kena makan pinggan lak. keh keh.Pada yang modal ciput macam aku ni, barangnya mestilah ciput amat...nasiblah kan.
Langsir tak sempat nak pasang lagi... keletihan yang amat, maklumlah sampai rumah pun dalam pukul 11.00 malam gitu...tapi tulah, tak lena tidur dibuatnya.... babah!!! bila nak pasang langsir nih.... kang aku panjat sendiri baru tahu....huhu.

7 comments:

♥Cik Puan♥ said...

ala akak panjat jer...nak tgg babah lmbt la...cepat tayang mesti cantik

ija said...

kak tie naty update blog langsir ok

cendawanintim said...

english style memang cantik...tapi rege tu lah...huhuhu

Ain said...

Nak tunggu n3 akak pasal langsir baru plak. Jangan lupa tau!!

Yaya said...

pun minat english style

nenekrock said...

xpe kak tie biar murah n mampu pada bajet kita...jnji dpt apa yg kita mahukan n berpuas ht kan ^ ^

Unknown said...

ok dah tau kt mn nak cari collection.
jom pegi n3. esok gak aku pegi. cow!