Wednesday, November 19, 2008

Aku yang confuse...

Kenapa mektie??? nape yer... aku pun tertanya-tanya juga.Bila pulak aku jadi warga negeri cik ct wan kembang nih (walaupun aku akui muka aku ni dah makin kembang sejak akhir2 nih.hu hu....pengakuan berani ok arghh!)

Ekceli,blog ni memang dicipta oleh jejaka dari pantai timur lah...iaitu suami aku la kan.well...tapi yang aku tak setuju dia suka-suka hati plak letak nama mektie sbb aku ni bukan lah cik mek kelate yang come lote tu.Takut nanti...ada yang tak senang pulak.Ada keee??

Pada mulanya la kan...pastu lama2 aku rasa,ok what,so biar jelah...apa ada pada nama ye tak...cewah! tetiba....Lagipun blog ni asalnya memang my hubby yang punya.Dia yang letak nama tu.Last2 aku pulak gatal2 ambil alih blog dia..

Moral cite ni aku pun xpasti.., layan jelah entry aku yang tah hape2 nih...

No comments: