Saturday, November 29, 2008

One Tag, one Award

I'm back k....pastu terus godek2 blog, baca komen, singgah blog kawan2 dan Ha!!! kau... kena TAG dengan adik aku niha Azie....
Apapun thanks...sebab ni adalah Tag and award yang pertama dalam blog mektie nih.hehe.
Harap2 jawapan ini boleh memenuhi syarat ekk...

Award monyet I LOVE UR BLOG ni datang bersama syarat-syarat berikut:
1. Sapa yang dapat award nih leh letak dalam blog memasing.
Dah tepek ha.........ok dik....award ni haku punya ok.kah kah

2. Link semula kepada orang yang bagi award ni kat korang
Aku dah link k....jadi ke...hentam jeeelah.

3. Bagi award nih kat 7 orang bertuah
Calon2nya adalah......sila baca kat bawah ye

4. Tinggalkan la mesej pemberitahuan yang korang dah bagi award kat orang tu...
I'll do everything to u...cewah

Mereka yg bertuah terima ini award ialah...

1-ija

2-Kak lela

3-mama mya

4-erinsza

5-Ahmad jambu

6-suzie

7.Nrina

1.Letakkan Gambar Di Atas Dalam Entri Anda.

See the gambar.... aku dah letak k....
2.Nyatakan Kod Etika Blog Anda.Kod etika......

Kod etika blog nih aku kena buat juga ke ha! ...heh heh.Etikanya....emm aku kut....sebab aku kan orang yang beretika .....aci tak jawapan tu, boleh jelah eek

3.Tag 7 Orang Rakan Anda. .... Orang yg sama kat atas..

So...Azie akak dah buat yer....sila puas ati atas usaha akak k...

1 comment:

Anonymous said...

hohoho pues kak...tq yer