Wednesday, November 19, 2008

Jom baca buku







Ha...Ambik!! banyak buku tu, aku nak suruh anak aku membaca.Ketiga-tiga hero tu dah mcm cacing kepanasan duk kat rumah atau.... aku yang dah bengang asyik berperang dengan anak nih....confius!confius!

Tulah tempat yang kami terjah pagi tadi...perpustakaan awam.Afiq.Adib n Ayie sila baca buku yang berlambak tu...ummi nak baca novel.ha! ha!.Bagus tu...aku baca novel.Dulu2 memang aku suka baca novel,tapi sejak ada Ammar ni aku dah x baca langsung...diulangi x baca langsung!!!ok.

Kesian ammar duk kat rumah dengan babah yer...Sempat juga habis satu novel aku baca tau.Bayangkan aku seorang ibu duk baca novel kat library....pandang kanan,pandang kiri student sedang diskusi, aku???Last2nya...aku pun berkata...

Ayie jom kita balik...tugasan aku belum selesai nih apalagi memasak laaa ...adeh,
hari ni suami aku nak makan Tomyam. Jom balik........

Esok apa pulak yer...apakata kita beli cd...

2 comments:

ija said...

wahhhh..ni kena buat pelancaran blog baru ni...hahaha..welcome..

kime said...

ija:Time kasih...kan ijah jg yang bagi semangat kat k.tie...tapi kan sebenarnya blog ni wan punya,ha ha kaktie yang rampas kuasa.