Wednesday, November 12, 2008

Cuti laa jom jalan...











Pic masa bercuti kat Pd dis 2007 lalu... baru nak citer ke?? akukan baru jadi blogger kan...x salah kan lagi pun blog aku, peduli apa....saje lah wat koleksi untuk diri sendiri.Entah apa lak motif citer nih benarnya ek... aku nak wat entry pasal holiday lah.

Kami sekeluarga ni pegi bercuti selepas anak kembar sulungku berkhatan dan keempat2 tu terkena plak penyakit chic fox soriiii yea, betulke ejaan tu.... lantak ah.

So untuk menceriakan hero2 ni aku pun bawak cuti2 malaysia selepas habis mereka seme berpantang termasuklah aku... aku kan parent yang baik, mestilah pantang bersama anak2nya.

Yang pasti bila anak happy aku pun happy....maklumlah duk kat rumah pun macam2 perangai yang buat aku lagi tensen.

Suasana baru,permandangan baru hati anak-anak pun jadi ceria dan aku lebih lagi. Ok lah tempat ni...walaupun agak mahal tapi oklah....

Tempat selamat yang penting aku boleh berehat la...

2 comments:

kime said...

unta apa tu?

ija said...

oit..takde org lain ke nak bagi komen????hihihi