Tuesday, August 25, 2009

Kena tinggal....huhu




Salam semua...
Layankan aje gambar budak kecik yang kena tinggal nih, menangislah dia, nak ikut babah dan abang-abang pergi solat terawih.....hihi. Dah siap pakai kupiah pun kena tinggal gek, sibuk tau!!!! orang nak pergi dia pun sibuk dengan kupiah bagai......wakakkaka.

Sebelum pergi tu abang ayie pujuk dulu dengan coklat, barulah diam.....aih adik nih ummi nak buat kerja pun tak boleh.....

So..... lebai malang kena tinggal tu....inilah orangnya.....ekeke. Dah besar nanti baru ikut babah yer dik. Harap adik jadi anak yang soleh nanti....

Korang pergi terawih tak, aku duk kat rumah jaga Ammar nih, ingat nak buat juga sendiri kat rumah nanti...... tulah ada anak kecik nak ke surau pun susahkan....rugi tau!!!!

11 comments:

FRB said...

biasalah kak tie.. budak2. ckp mcm mn pun takkan paham. sama la dgn btrisyia. ckp papa work pun nk ikut

FRB said...

biasalah kak tie.. budak2. ckp mcm mn pun takkan paham. sama la dgn btrisyia. ckp papa work pun nk ikut

DaliaLiyana said...

kdg mak ayah pening bila ade anak2 baya2 ni..nak bwk kang...bukan dia solat tp mmbising..tak bwk kan dikatakan tak bg pendedahan dr kecik...pening...pening...:)
salam ramadan

SUZIE APAI said...

tul tu kak..terasa rugi sbb tak leh g terawih..nk buat camno...dah ader anak ni, mslh skit.

tgu diorg besar leh continue pergi terawih yer kak..

momguess said...

huhuhu
sian yer kena tingal

atie said...

frb.....tulah nama pun budak2 kan.Kita nilah kena faham feel dia, masa tak angin bolehlah....hahhaha

atie said...

dalialyana, betul gak tu kan, biar tak yah bawak jelah, nanti ganggu orang lain pulak...

atie said...

suzieapai....nampaknya camtu lah suzie...takut dah besar ada yang lain pulak hiks...

atie said...

momguess...tulah sibuk je nak ikut kan, tak boleh bawak nih, bukan faham bahasa pun

JIVEBUMZ said...

alahai siannye dia tak dapat ikut abg2 nye g surau..hihi tak pe teman mak nye berterawih kat umah..

atie said...

hihi...a ah ummi pun tak pergi surau gak nih...huhuh