Monday, August 3, 2009

Layan blues era 1993-96......hihi

Salam semua.....
Layan blues katanya.....ekeke. Sebenarnya aku ada dapat mesej dari adeeQ Eja ajak login facebook, aku pun dah login pun tapi tak pasti cara dia berfungsi. Kata untuk cari kawan lama. Aku cuba2 jugaklah tapi tak jumpa pun. Ada sapa 2 boleh kongsi info dengan aku...... Memang tak biasa tul guna benda alah tuuuuu..... So aku pun godek2 gambar lama, nak berfacebook tak dapat tengok gambar secara manual ajelah. Nanti kalau aku pandai boleh berjumpa dengan kawan lama di maya pulak.
Apapun gambar yang kat atas ni adalah gambar aku lepas minggu orientasi dengan roomate di Teluk Cempedak, masa tu cuma nak release tensen lepas kena orientasi la kan,Oklah jugak seronok.... dan perangai masa tu ofcozlah macam budak2 remaja katakan....hihi.Agak2 kenal ke yang mana satu aku.....Aku ( angah la konon), Along rohaya, adeeQ Eja, Achik Roslida dan Ateh Rozana....tapi takde lak dalam gambar.

Gambar ni pulak adalah kawan baik aku masa sekolah menengah hinggalah ke Maktab, masih ingat lagikan Noli, Aliah, Rohama dan Huda. Memang baik sangat tempat bercerita dan bergelak ketawa. Tapi tulah sekarang ni dah jauh, masing2 dah punya keluarga dan menetap di tempat yang berlainan. Memang dah lama betul tak jumpa. Rinduuuuuu dengan kawan lama. Kalau ada sapa yang terbaca blog aku sapalah yer.....

21 comments:

UmmiAmmaR said...

mek tie..kat bahgian search dlm facebook tu u type la nama sapa yg u cari..dia akan appear. yg jadi susah kalau tak de gambar..ada 10 org nama yati..ha mana satu kawan kita kan..

Suziey Ahmad said...

wah wah...imbasan kenangan..hehe..klako je kan tgk gambo lama2 ni..:p


akk..add sy kt facebook ok..suzieycomei@yahoo.com :D

p/s: vote for aQeel utk my cute lil prince contest :)

Ain said...

bergiat ngan facebook plak yea....nanti mesti melekat tu...

De' Sal said...

k tie, masa ni dah jumpe pakwe ke belum?????hi hi.....

Abang Long said...

Alahai ... wajah gadis zaman 'blues'. Sekarang sudah zaman rock ... eh, betul ke ? Hehehehe

suzieapai said...

hehhehee...muka comot semacam jer....klako yerk bila tgk balik...

Unknown said...

kak tie mengulit kenangan silam ker tu?? hihi best jugak kan sekali sekala nieh

ami said...

seronokkan sekali sekala tengok gambar2 lelama..
ehehe boleh nangis, gelak sendiri dibuatnye ekkk..

Ciklinn said...

wahh terkenag2 kak... hehehhe

atie said...

ummiammar...TQ, owh camtu yer...masalahnya nak masuk balik kat fb kita yu macamana yer....hihi.

atie said...

suziey...memang kelako giler,wakakaka nanti dah pandai akak add yer....ok2 akak vote lagik....leh ke??

atie said...

Ain...tulah ingat nak buat tapi asyik tak jadik je....boring.

atie said...

Desal...belum lagik...jumpa dengan orang lain adalah....muahahahaha

atie said...

ab long...Entah ab long zaman apatah sekarang nih....yang pasti tak macam dulu2.....hihi.Lagi best dulu kan...kan.

atie said...

suzieapai...memang kelako kan, masa tu dah paling cantik bergambar tuh.ekeke

atie said...

Ila...haha..kononnya lah tu, mengimbau kenangan lama.best jugak ila tapi kelako laaaa...

atie said...

ami...memang betul tu, boleh menangis dan ketawakan, gelak tergolek2 wakakakka

atie said...

ciklinn...Tulah lin, terkonang2 huuhu

cendawanintim said...

layan blues skali skala pon best gak..

atie said...

ci-Best gak lah cuni.....hihi.

Neeza.Areef said...

biasa lah tu klu dah tgk gambo lelama mmg lawak je rasa...tp msa tu dah rasa cun abesh..kekekek...

tp semua tu kan kenangan ek..