Monday, August 24, 2009

Sup ikan merah...

Salam semua....
Apa menu kawan-kawan yer bulan ramadhan nih yer ....Apa kata kita tukar2 menu supaya senang nak masak kan, hari-hari duk fikir perkara yang sama je.....

Oklah, menu aku tuk hari ni ialah sup kepala ikan merah, Suami yang teringin nak makan, tengok2 dia beli dah ikan merah nih, buat sup katanya.... aku ok aje, senang tak payah pening kepala nak fikir lagik kan. Ala buat sup macam biasa jer.... Nak resepi ke???? hihi.

Ada lagik ikan merah yang belum masak nih.... aku tak tahulah nak masak apa lak ikan merah tu ...... Any idea???!!! Kalau siapa2 yang tahu... kongsi dengan aku k.....TQ.

6 comments:

[-suziey-] said...

hai kak atie...selamat berpuasa..waa sedap tu sup ikan merah..hehe..suka lauk ni kalu time demam n xde selera nk mkn..bau dia je bole buat berselera:p

ami said...

bestnya sup ikan..
menu saya semalam..
tomyam dan sotong goreng tepung je
pasni leh buat sup ikan plak

CuTeMiUt78 said...

wah.. sedapnya buat sup kepala ikan.. hik..hik..hik.. kak, kepala ikan sedap gak masak kari atau asam pedas...

atie said...

suziey...selamat berpuasa dik,tulah kadang2 suka lak makan sup2 gitu.

atie said...

Ami...wah tomyan dan sotong goreng tuuuu...sedapnya ami, kadang dekat boleh kita bertukar hidangan kan,

atie said...

rina....pasnih akak nak masak kari ikan lak, sedap ye rina...