Saturday, August 29, 2009

Kronik amat nih....

Salam semua....
Sorilah weekend nih aku tak dapat nak merewang kat blog kawan-kawan semua. Aku amatlah membizikan diri tahap kronik nih......huhu. Dah beberapa hari aku duk pulun buat assignment.....

Dah 6 siap kut, semalam aku berjaya siapkan learning skill dalam bahasa omputeh weh!!!!! Jab lagik aku nak buat proposal pulak.....Adeeeehhhhh, Omputeh lagi...haih biru mata hitamkuuuuu....huhu.

Emmmmm.....ada ke yang nak tolong aku buat nih????? please....please....sambil kenyit2 mata....ada ke????hihi......

Mula tu aku suruh hubby balik kg dengan hero yang 3 orang tu je, aku kununnya nak buat kerjalah kan, pastu hubby ajak gek balik sebab dia kesian nak tinggal Ammar kut.....

So, oklah aku siap2 baju nak balik......tiba-tiba dia kata tak sedap hati lak .....Terus dia kata risau nak balik kalau tak sedap hati nih,...

Akhirnya dia pun kata.....Tak yah baliklah tie..... abang tak sedap hatilah, lagipun masa tu dah pukul 2 petang lepas je dia balik dari kelas tambahan tahun 6. Kalau balik pun sekejab sangat hari ahad nak balik sini dah.....

So, kami sekeluarga berkampung di sini ajes.... nantilah ada masa kita balik ye bang....

Oklah....aku nak buat assignment nih....k.

9 comments:

Gieyana said...

alaaa...la...laa...kesiannya..Kak Tie sibuk erk?? meh sy tolong..hehehe

DrSam said...

tak apa atie sekarang berkorban sedikit. Insyaallah membuahkan hasil. Selamat menyiapkan assingment.

atie said...

Gie....gie, betul ke nih???? hahaha giler sengal ok, pantang orang pelawa terus terujaaaa....ekeke.

atie said...

drsam....betul tu dr,harap macam tu ler...tapi kan..... ini baru permulaan lah. Adeeeehhh...

FRB said...

wat assignment ker? best kan?!
FRB kalo wat tak tido mlm pnye

atie said...

Best!!! mahunya tak, betul2 tak tido mlm dan bangun awal pagi kan....hihi

mummYaeesh said...

wah3..pasni mesti n3 pun dlm bhs omputeh.. hiks

selamat bergigih2 ye kaktie..

minggu ni kan cuti panjang sbb merdeka sure byk kete..klu da tak sedap ati tu baikler dok uma diam2..

atie said...

watie...hahaha...omputeh katanya, hentam sajalah dik.

betul juga tuh...duk diam kat rumah ...redha jelah

CuTeMiUt78 said...

alahai kesian kak tie.. eemmm tul tu.. klu dah rasa tak sedap hati.. baik jgn diteruskan kan kak