Wednesday, August 19, 2009

Wink....wink...

Salam semua....
Alhamdulillah, syukur sangat.....TQ buat GB M***** .Apa yang penting kita kerja jelah kan.Dapat seorang satu ok, Tu yang dinamakan rezeki anak-anak......ye tak???


Gambar kenang-kenangan....Pink tuuuu.....hihi.Bersama teman seperjuangan.....kiah.Juga pink.....ekeke.( Gambar adalah kelabu ok.....biasalah guna hp nokia aku ajes)

Bestnya dapat jumpa dengan kawan2.berjumpa dengan yeen,fizah, ju, alakari, us saiful, k.syidah kat majlis tadi sukaaaaaa.... kata kawan2 jomlah pergi sekolah kak tie....hihi. Tiba2 aku jadi rindu suasana di sekolah dan rindu nak jumpa kawan-kawan yang lain....K.remy, k.pah, k.zu, oja, ijah,lin,ina dan semualah.....

*Yang pasti banyak gambar tu..... snap oleh gb ko......muahahahha. Posing gak lah ala2 ayu dan sopan gitu......hihi. Masa nak ambil sijil pun kena snap jugak.....hihi. Kenapa???? tak percayakah???? Em......aku pun.....ekeke.Anw.....TQ.

11 comments:

atty's said...

tahniah tie..

HASNAH said...

Tahniah..bertuah..dua2 dpt anugerah..

CuTeMiUt78 said...

wah.. tahniah kak...

De' Sal said...

Tahniah kak tie dan abe kiman jugak,hi hi....

♥Azie♥ said...

uisk comelnya....tahniah kak tie..

Gieyana said...

Tahniah yer kak..hiks!

watie said...

salam...

tahniah kak tie.. comey berbaju pink hihihi

ija said...

wah, tahniah ye kak tie..walaupun kami semua tak berada di sana, tapi cerita dari kawan2 semua seolah2 kami semua turut meraikan kak tie, cikgu wan dan kak kiah. jgn memain tu cikgu wan pakai baju pink..cayalah kak tie

neezareef said...

tahniah k.atie..

slmt berpose..maaf zahir dan batin spjg berblog ya..

CT NORAMIZA said...

tahniah mektie :) selamat berpuasa utk awak sekeluarga

DrSam said...

Alhamdulillah, tumpang gembira. Tahniah atie!