Sunday, August 30, 2009

Resepi lagik katanya......hiks!

Salam semua...
Hurm...buat pe cuti-cuti nih yer??? Baju raya dah beli ke??? Aku dah beli sikit-sikit la, baju melayu sepasang untuk 4 hero tu dan juga baju t-shirt dan seluar jean. Cukuplah setakat nih nanti nak top up lagik kut.... tengok masa yang sesuai la kan.

Pasal tiba-tiba ada semangkuk makanan tu....hihi, sapa lak yang tak puasa nih....hurm, puasa2 nih tengok makanan cam sedap jek....sabar jelah. Tak puasakah???!!!! Mungkin tiiiiidakkk.....ekeke.Takdelahhhhh.... itu sup campbell mushroom untuk budak yang tersenyum kat bawah ni....

Dah sah2 lah dia tak puasa kan. Dah siap aku panaskan tuh, senyum jelah dia sambil cakap edap er......edap er, kununnya lah....

Apalagi aunty semua....Jom makan dengan Ammar, Ha!!!!!!!!! nak la tu..... tak puasa ek???? tak baik tau.....hihi.

6 comments:

FRB said...

sedapnye tngok ammar makan sup tu.. nk mkn gak la. tngok jam dah imsak daa..

atie said...

frb...ala dik...budak ammar ni bukan makan sangat, main je lebih, dah imsak ekk...

Mama-Danish & Sarah said...

ammar, nak ckit....

Nurhayati said...

kami tak soping raya lagi huhuhuhu

amboi cedapnye tgk Ammar makan mushroom soup.. nak cket leh tak?!

neezareef said...

bj melayu dah siap..tggl bli baju mat saleh je..heheh

CuTeMiUt78 said...

heh..heh.heh.. ammar cam mirul aarr.. klu mkn mesti mulutnya ngomel edapnya..