Tuesday, June 9, 2009

Inspektor Sahab....

Salam.....
Mula2...siapakah yang botak ituuuuuuu??????hihi
Itulah Inspektor Sahab yang tak makan saman.Untuk makluman semua....Ammar telah dibotakkan oleh babah sebab rambutnya yang ala2 malu nak melebatkan diri.Harap2 lepas nih rambut Ammar ni ok ler....tapi aku suka tengok dia botak cumellll....hihi.Puji anak sendiri...Aci tak????hahha.

OWH...melalut sudah.Sebenarnya aku nak cerita hari ahad baru ni aku pergi rumah kakak aku, balik tu isi minyak kat Petronas kejab. Pastu Ammar kat dalam kereta ni sibuk main pistol tembak2 macam polis je gayanya.

Kebetulan ada pulak kereta polis datang dan parking kat sebelah kereta aku. Inspektor kenit nih masih lagi duk tembak2 lagi....Sekaliii pak polis tu datang betul kat dia.....Ha ko!!!!!!!dengan seragam uniform dengan pistolnya tulah....anak2 aku yang lain diam je.Tau takut....Ammar selamba je duk tembak lagi.

Ammar pun disoal siasatlah oleh polis tersebut.....cewah!!Ayat macam orang salah jek......ekeke....emm umur bape tahun...itu ini lah dan bergurau dengan Ammar. Tegur dia dan bersapalah dengan Babah...Dia nak tergelak agaknya tengok Ammar main pistol.Lepas je pak polis tu pergi babah kata....Ha tulah adik, tembak lagi dah polis tu datang.....hahhaha.

Ammar buat bodo je......dia tahu apa. Sepanjang perjalanan tu asyik po....po...tembak. Sampai tidur pun pegang pistol lagi.Ammar......Ammar.

17 comments:

Gieyana said...

lawak kan akak perangai budak kan..Nureen pon suka ngan pistol gak..bleh kwn ngan Ammar nie..hehehe

atty's said...

wakakakka..kty dpt bayangkan..mesti kelakar..ehehehee..

neezareef said...

fuyooo..inspektor sahab pestolnya oren gitu

Ena said...

insp sahab nak bunuh diri ke.. sampai nak tembak dalam molot tu... bahye tu ekekekeke

PuteriSatu said...

kelakar lak akak tengok... hiks..

Mama Qaseh said...

Hehe besar nti nk jd Inspektor tk Kak hehe..mdah2an kan sape tau

[-suziey-] said...

hohohohh..ammar pn dh gonjeng..ekek:D amboih kemain lagi main po po ..klako plak bunyi tembak tu..ekeke;D

grow2g3th3r said...

huhuhu... baguslah ammar ni.. berani orangnyer... agak2nyer... ikut macam saper lah ni erk.... mama ke? babahnyer?

atie said...

Gie~Kalau camtu bolehlah kawan dengan Ammar ye nureen....tembak2 hahha.

atie said...

Atty~Memang kelakar ekeke, macam2 atty ....maklumlah budak2 kan.

atie said...

neeza~Tulah ...jangan main2 neeza pistol oren tuuuu...ekeke

atie said...

Ena~Dah boring tembak , main camtu lak dia....dah boring ler tuh...hihi.Kelako ena ni tau

atie said...

mama aqilah~Hihi...suka je tengok dia. Memang kelaka mama.

atie said...

MamaQaseh~Agaknya lah kut, jadi polis ok gek kan....hihi

atie said...

Suziey~Gonjengkan ajes, nama pun budak, comel aje....ekeke.Bunyinya macam yang satu lagi tu je hahhaha

atie said...

Dyla~Kalau berani tu pastilah ikut babahnya....hihi.Ummi penakut .hihi

Mama-Danish & Sarah said...

tembak jangan tak tembak ..... danish tak berani tembak mama dia...takut mama dia mati....