Friday, June 12, 2009

Award mama zana


Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2009 Cute's Blogger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
. 2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
Got from MAMAZANA ( Aku tahu zana de spot check aku dah ambik lum award nih....hihi. So zana kak tie dah gantung kat rumah k.....)
Mama zana ni seorang ibu pada 2 orang puteri yang cumel,Sedang bercuti tanpa ....kerana mengikut suami katanya kan,belong tu wan zul aje ye...jangan main2 k....Dia juga seorang yang suka masak dan melancung.Ok lagi....emm...nak lebih kenalah tanya mama zana sendiri ye......hihi.
.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
Fakta- Aku anak ke enam dari enam adik beradik....bongsu ler tu,isteri kepada En Wan, Ummi kepada 4 orang hero.....setakat ni lah....haha.
Hobby~Em suka melancong.....spend time with family ofcoz.....
Suka bergossip....heh heh...Nak tahu kan.....sipolan tu....haha.Takdelah I like friend with U all tau....ekeke.
Blogging ler, boleh jawapan tuuu
Memasak......kadang2.....@ jarang2....hihi
Shopping.....terutama barang kesukaan ku.
Beli handbag....tak kira jenama, yang murah pun aku rembat janji hati dah berkenan.
Aku suka memilih baju baby girl walaupun aku takde anak perempuan....cute sangat tau...pastuh berangan kan....Amatlah Ting Tong ok.

.
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
The Blogger Award Friendship goes to
De Sal
FRB
Jivebumz
Ummi Salsabila
Catlina
Cikgu Panji

*Sila buat yer kawan....kalau ada masa ler.Pada yang dah buat ok jelah....Enjoy it k..

No comments: