Wednesday, June 24, 2009

Minggu yang busy...

Salam...
Aku tengah sibuk menyiapkan segala yang perlu.Melihatkan senario yang menimbun di atas....itulah namanya kesibukan sedang melanda....hihi.Supaya semua kerja beres sebelum pergi kursus minggu depan aku kenalah menyibukkan diriku ini.

Gambar yang kat bawah tu pulak adalah nota belajar yang diberikan oleh kawan-kawan. Turun temurun dari generasi yang mula-mula belajar dulu.Ada sampai sekarang tau....hihi. Tengok nota pun dah banyak macam tu, haih apalagi belajarnya tuh.....

Aku kena pergi sekolah lak kejab lagi nih......ok, daaaaaaa

18 comments:

nenekrock said...

fuyo byk btl nota kawan2 akk bg
jenuh nk mmbelek haha

apa pun do ur best sis
dan salam rejab =D

De' Sal said...

Kak tie,sibuk ker...bila nak pi belajar? selamat belajar kembali ya...

Mama-Danish & Sarah said...

bagus la kak tie, settle kan dulu hutang piutang kerja tu yaaa. idak la menyusahkan sesiapa nanti kan?

*meen* said...

akak...wish u all the best nanti ek kak..I know u can do it..jgn stress2 sangat masa belajar nanti.

CuTeMiUt78 said...

maaaakkkk aaiiihhhh byk nya kak.. dasat aarr... memang nampak kebzian melanda.. :D

atie said...

Elly~Memang banyak elly...adeeh, salam rejab juga tuk elly

atie said...

Sal~Sibuk gek la....minggu depan pergi sal...TQ

atie said...

Ain~Macam tulah nampaknya ain, akak tak mahu ada cerita lain lak nanti kan.....

atie said...

meen~TQ dik....harap macam tulah, moga otak nih masih boleh terima seme tuh...

atie said...

Rina~Memang betul rina kebizian nih...

SUZIE APAI said...

bravo bravo.....

semangat membara...

mama idzareef said...

salam ziarah..salam kenal.. :D

c-idah said...

xdapek den nak nolong....
:):)

xpe membzy2 kn diri..
mane tau t dpt gelaran guru
cemerlang!...:)

amin mudah-mudahan...
dah berapa tahun mengajar?

DrSam said...

selamat bertugas dengan penuh dedikasi atie. sibuk dengan aktiviti yang berfaedah dan dapat memberi munafaat kepada anak bangsa, suatu yang mulia.

atie said...

suzieapai~TQ Suzie... membara katanya yer....hihi

atie said...

mamaidzareef~Salam kenal juga buat mama...TQ ya.

atie said...

c.idah~Memang kena tolong diri sendiri kaedahnya nih idah...huhu.Sudah 12 tahun gek ngajar nih.

atie said...

Drsam~TQ dr sam...atas kata penyejuk hatiku itu,...hihi