Sunday, June 28, 2009

Esoklah harinya...

Salam...
Apa khabar semua......aku???? em...sihat amat cuma berat hati nak tinggalkan anak-anak untuk seminggu.Sabtu ahad aku baliklah kut......Insya Allah. Harap aku oklah daftar kat IPGM teknik, Cheras esok. Aku juga harap suami dan anak-anak juga ok nanti....

Babah.......jaga diri dan anak-anak k......cewah, macamlah pergi luar negara je kaedahnya. haha. Tapi aku memang rasa berbelah bagi weeeeiii. Terutama bila terkenangkan Ammar....

17 comments:

ija said...

kak tie..u can do it!

Gieyana said...

x per kak..sabar2...kena b strong..ini utk kesenangan akak dmasa depan gak..:D

CuTeMiUt78 said...

alahai ciannya.. takpe la kaktie.. kena tabah menghadapinya kan

[-suziey-] said...

sabar kak atie..caiyok2

[-suziey-] said...

sabar kak atie..caiyok2

Mama Qaseh said...

Akak jd pg jga yea..Jga diri yea..tkpe diam tk diam nti dh hbs jer kan..pepn sya tmpang sdh bla tkenang kan Ammar kan..take care

FaKhRuL... said...

salam...xpe la..sbr je..sume tu dugaan hdup..pape pn..tumpang lalu ea kt blog ni..hehehe

atty's said...

takpe..demi negara..tercinta..

CT NORAMIZA said...

eee sedihnya nak tinggal anak kan, errr bapaknya pun sama gak :) kihkihkih...

atie said...

ija...TQ ija, Insya Allah, harap2nya macam tulah...

atie said...

Gieyana....Akak tengah cuba untuk tabah dan terpaksa demi masa depan dan tak mahu ketinggalan benarnya.

atie said...

Rina...harapnya akak bolehlah tahan cobaan....hihi

atie said...

suziey...Betul3...caiyok2.

atie said...

Ain Qaseh...Ya.Tq.memang kesian juga kat Ammar , saje keraskan hati dik...

atie said...

Fakhrul...Terima kasih dik...em silakan lalu.hihi

atie said...

atty...haha...demi negara kan ty..

atie said...

Ct...Ahah!! yang tu kena tapis siarannya....muahahaha