Saturday, June 6, 2009

I'm back...

Salam semua...
Apa khabar semua???Cuti sekolah ni ada yang balik jengok orang tua di kg kan...Harap perjalanan semua lancar dan selamat ke destinasinya yer.Aku Alhamdulillah dah selamat pergi dan kembali semula ke rumah.

Balik pun 5 hari je....sebab suami ada kelas tambahan tahun 6.Anak aku lak cam bengang je muka sebab tak puas main kat kg, tapi nak buat macamana kan.

Lama sungguh aku tak mengemas rumah aku nih.....hihi.Agak2 korang nampak tak sawang2nya. Ok lah nanti aku kemas2 dulu ekkk....

Aku ni biasalah bila balik kg memang takdelah aku nak update blog bagai kan. Maklumlah takde tenet.So aku memang tak surf langsung.Titik.So dah balik ni sempatlah sikit.....Semalam pulak katanya jalan kat bukit tujuh ,Lipis ada lori kontena terbalik melintang jalan. Pengguna jalanraya yang menghala ke Kelantan memanglah blok tokleh lalu.....makan masa la nak angkat kontena mana lagi dengan kereta yang banyak tuuuu....haih. Sib baik aku dulu takde lak kejadian camni.

Tapi tulah adik ipar aku sal terlibat sama. Terpaksa pusing balik dan singgah bermalam kat rumah aku ler....Mujur gak aku ada kat rumah.Suka sangatlah anak2 aku dapat juga jumpa dengan sepupu2 dia.Riuh rendah jadinya.Entah kul berapa dia tidor agaknya.Aku dengan Ammar dah tidor lama dah.....tak kuasa aku nak tunggu.

Hari ni Sal dan keluarga dah bertolak semula ke Kelantan. Kaktie doakan semoga perjalanan kali ni takde halangan dan kirim salam dengan semua adik beradik yer....
Daaaaaaaaaaa.....

8 comments:

UnGu VioLet said...

slmt bercuti.. dan happy weekends jgk sis!!

mummYaeesh said...

jln lipis gua musang tu ke kak??kat situ klu ada accident mmg jammed tak hengat punye kan??seb baik ada uma sedara mara kat situ..yg mana takde tu jenuh ler...woohoo

[-suziey-] said...

waa pttla lama menghilang...balik kg..coti2 mesia la:p

atie said...

mar~Ya....selamat bercuti mar...Eh mar pun cuti gak kan....hihi

atie said...

Wyn~Tulah wyn malang ni memang tak berbau kan...nasib baik juga akak ada kat rumah...

atie said...

suziey~A ah la...akak balik kg sebab tu lama tak surf tenet.hihi

Mama Qaseh said...

Wah sonok yea kak bru lek dr kg..Alhamdulillah dh slmt smp ke rmh pn Kak Atie..

atie said...

Qaseh~Yelah Qaseh, dah selamat sampai pun...hihi.Best gek balik kg